We gebruiken cookies om onze service te verbeteren en het verkeer op onze website te analyseren. Hiervoor gebruiken we Google Analytics. Je kunt ons helpen en dit accepteren of weigeren. Meer informatie vind je in ons privacybeleid.Naar het privacybeleid
Sehr schöner, neuer Friseurladen. Schönes Ambiente. Ich lies mir meinen Kurzhaarschnitt von Susanne wieder neu kürzen. Der Haarschnitt ist perfekt, ebenso die Freundlichkeit. Ich komme sehr gerne wieder und kann diesen Friseurladen mehr als empfehlen.