Freestyle by studiolution
Recensies
Betsie
,
20 - 30 jaar
25-3-2024
5
Fantastische ervaring bij deze kapper! Het personeel was vriendelijk en professioneel, en ik ben meer dan tevreden met het resultaat van mijn knipbeurt. De sfeer in de salon was ook geweldig. Ik zal zeker terugkomen en deze kapper aanbevelen aan vrienden en familie!